Brev:
Gode nyheder..
17. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Gode nyheder..
Hej Helen.
Er bare så glad og tænkte, jeg lige ville dele det med dig! Du får jo snart ikke andet end problemer smidt i hovedet hele tiden...
Agnethe tager flasken igen - og endda helt uden problemer!!!! :o)
Jeg tænkte, at jeg på en eller anden måde skulle have gjort flasken rar for hende igen, og da hun elsker at drikke vand af kop, tog jeg en flaske og fyldte lidt vand i. Den gav jeg hende, mens hun lå og var rigtig godt tilpas i kravlegården og så gik jeg væk fra hende. Flasken blev rigtig undersøgt og forsøgt puttet i munden og gumlet på. Lige pludselig kan jeg høre, hun tager nogle ordentlige slurke!
Jeg puttede hende til nat uden at forsøge med flasken, og hun vågnede kl. 23 og var frisk og glad og sulten. Jeg varmede 200 ml Nan til hende og lagde hende på ryggen i min seng. Så gav jeg hende lov til at ligge og lege med flasken i 15-20 minutter. Som et lyn fra en klar himmel åbner hun munden på vidt gab og putter selv flasken i munden og spiser det hele!!!!
Jeg blev bare SÅ glad. Det har været det samme lige siden. Bare hun selv får lov at bestemme, hvornår den skal i munden, er der ingen skrig og skrål. Da jeg lagde hende ned og viste hende flasken her i morges, åbnede hun munden med det samme og gad ikke engang selv holde ved flasken. Det er bare så dejligt - og hold da op en kæmpe sten, der er faldet fra mit hjerte!
Med venlig hilsen
Heidi